مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 20:002021-09-18اقتصادي

21 هزار متر مربع زمین از زمین خواران پس گرفته شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال در 50 عملیات رفع تصرف تاکنون بالغ بر 21 هزار متر مربع به ارزش ریالی نزدیک به 21 میلیاردتومان از دست زمین خواران خارج شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال در 50 عملیات رفع تصرف تاکنون بالغ بر 21 هزار متر مربع به ارزش ریالی نزدیک به 21 میلیاردتومان از دست زمین خواران خارج شده است.

عبدالله بهادری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: 2050 متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به 11 عملیات رفع تصرف مرکزاستان به ارزش بیش از6 میلیارد تومان استو 19 هزار و 170 مترمربع ازاراضی رفع تصرف شده به ارزش حدود 15 میلیارد تومان نیز مربوط به سایر شهرستانهای استان به خصوص شهر دهلران است که در 39 عملیات رفع تصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهد شد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده می کنیم.

فریدون یاسمی فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان نیز دراین زمینه گفت: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه ازشهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکزاستان و ادارات راه وشهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار متر مربع زمین از زمین خواران پس گرفته شد

21 هزار متر مربع زمین از زمین خواران پس گرفته شد