مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-18اقتصادي

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز


یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز عرضه بلیت پروازهای اربعین از امروز خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مطابق ویزاهای صادر شده، - یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز عرضه بلیت پروازهای اربعین از امروز خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مطابق ویزاهای صادر شده، پروازهای اربعین نیز از سوی شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مشکلات زائران اربعین در روزهای گذشته این بود که چرا با وجود اعلام جزییات پروازهای اربعین از شرایط و پروتکل های بهداشتی تا سهمیه ایران و قیمت بلیت هواپیما، هنوز بلیتی به زائران در این سایت ها عرضه نشده است.

روز گذشته سازمان هواپیمایی طی اطلاعیه ای از آمادگی کلیه شرکت های هواپیمایی ایرانی، به منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است، براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حج و زیارت، کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی، منتظر ارائه لیست زائران تایید شده در سامانه سماح بوده و به محض ارسال این لیست از سازمان حج و زیارت، شرکت های هواپیمایی نسبت به صدور بلیت هواپیما اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز

جزییات آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از امروز