مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-18سياسي

خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت یکی از نمایندگان کرمانشاه مبنی بر ابقا استاندار فعلی، گفت: خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم.

- در واکنش به خبرهای منتشر شده از قول یکی از نمایندگان استان کرمانشاه بر خواست نمایندگان استان کرمانشاه در ابقاء هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: مردم با انتقاد از عملکرد دولت قبل و در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی سختی که حاصل 2 دولت قبل بوده، در انتخابات سال جاری به تغییر وضع موجود رأی دادند.

وی افزود: رأی به آیت الله رییسی، رأی به تغییر مدیران اجرایی در سراسر کشور بوده و این مساله با توجه به سابقه تغییر دولت ها در انتخابات های گذشته طبیعی است و در همه دوره های تغییر مدیریتی کلان در کشور اتفاق افتاده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس شاخصه هایی که آیت الله رییسی مد نظر دارد، مدیران اجرایی باید انقلابی بوده و از روحیه جهادی در کنار توانمندی اجرایی داشته و مردمی باشند.

وی ادامه داد: هر نماینده ای مستقل است و نظراتش شخصاً اعلام می شود و مردم کرمانشاه بدانند که نمایندگان در اعلام نظر به هیچکس دیگری وکالت نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم

خواستار تسریع در تغییر مدیریت اجرایی استان کرمانشاه هستیم