مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-18سياسي

عضو حزب الله لبنان: مقاومت کشور را از محاصره خارج کرد


عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد، مقاومت لبنان را از محاصره، خفقان، محاصره اقتصادی خارج کرد نه با دور زدن بلکه با شکستن محاصره توطئه آمیز و محاصره ای که تلاش کردند ازرهگذر آن ملت را گرسنه نگه دارند و فقیر کنند.

- عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد، مقاومت لبنان را از محاصره، خفقان، محاصره اقتصادی خارج کرد نه با دور زدن بلکه با شکستن محاصره توطئه آمیز و محاصره ای که تلاش کردند ازرهگذر آن ملت را گرسنه نگه دارند و فقیر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، محمود قماطی، عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد: شکستن محاصره تنها به مشتقات نفتی و سوخت محدود نخواهد بود بلکه از آن فراتر خواهد رفت و شامل دارو، مواد غذایی و دیگر مسائل می شود تا رنج های ملت لبنان کاهش یابد.

این عضو حزب الله لبنان افزود: بذر معادله ای که می خواستند در دل ملت لبنان بکارند این بود که دلیل گرسنگی و درد شما و قطع برق و نفت مقاومت و سلاحش است که این خنثی شد.

مقاومت همیشه مراقب آنها بود و تاکید کرد، کسی که آب و دارو و نفت را قطع کرده و مردم را گرسنگی می دهد و ملت لبنان را تشنه نگه داشته، آمریکا و سیاست هایش در منطقه است.

قماطی گفت: باید از این دولت عمیق فاسد و وابسته به خارج خلاص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب الله لبنان: مقاومت کشور را از محاصره خارج کرد

عضو حزب الله لبنان: مقاومت کشور را از محاصره خارج کرد