مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-18سياسي

تحقق برنامه های عفاف و حجاب نیازمند اراده جمعی نهادهای فرهنگی است


استاندار فارس، عملیاتی شدن هر برنامه ای در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند اراده جمعی و پویایی نهادهای فرهنگی، دولتی و خصوصی دانست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس، عملیاتی شدن هر برنامه ای در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را نیازمند اراده جمعی و پویایی نهادهای فرهنگی، دولتی و خصوصی دانست.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه 27 شهریور در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران، انقلابی فرهنگی بوده است، بر لزوم استفاده از زبان اقناع و محبت و حاکمیت بر قلوب برای ترویج عفاف و حجاب تاکید کرد.

او افزود: علاوه بر به کارگیری برخوردهای قانونی در مواقع لازم باید از طریق اقناع سازی به مخاطب اثبات کنیم که حجاب موجب محدودیت او نیست بلکه برایش مصونیت به دنبال می آورد.

استاندار فارس با بیان اینکه وظیفه استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی سیاست گذاری، کنترل و نظارت و هدایت است، عنوان کرد: وظیفه اجرا قوانین بر عهده سایر دستگاه ها و نهادها است که این وظیفه در قانون مشخص شده است.

رحیمی همچنین با اشاره به وجود بندهای قانونی برای تحقق این وظایف مدیریت ارشد در زمینه تامین اعتبار و استفاده از امکانات موجود بر لزوم استفاده بیشتر از این بندهای قانونی در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق برنامه های عفاف و حجاب نیازمند اراده جمعی نهادهای فرهنگی است

تحقق برنامه های عفاف و حجاب نیازمند اراده جمعی نهادهای فرهنگی است