مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-18سياسي

دادگاه دعوای خانواده شهدای هسته ای علیه آمریکا برگزار شد


دادگاه علنی رسیدگی به دعوای حقوقی خانواده شهدای علمی و هسته ای ایران علیه دولت آمریکا به دلیل حمایت از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ریاست قاضی پیرمردی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سلمان پورمریدی رییس شعبه 55 بین الملل مجتمع شهید بهشتی روز شنبه در جلسه دادگاه علنی رسیدگی به دعوای حقوقی خانواده شهدای علمی و هسته ای ایران علیه دولت آمریکا به دلیل مساعدت و حمایت از اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس در تالار محاکمات علنی مجتمع امام خمینی (ره) افزود: امروز در رابطه با پرونده شهدای هسته ای از جمله شهدای گرانقدر مسعود علی محمدی، مصطفی احمدی روشن، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، فریدون عباسی، نزهت شبان آزاد، دادخواستی به شعبه 55 که صلاحیت جهانی علیه رسیدگی به پرونده دولت ها را دارد، مطرح می شود.

وی ادامه داد: این دادخواست علیه 37 تن از اشخاص حقیقی و حقوقی دولت آمریکا مطرح شده که در ترور دانشمندان ما در چند سال اخیر نقش داشته اند و خانواده شهدا مطالبه خسارات مادی، معنوی دارند.

قاضی دادگاه ضمن قدردانی از خانواده شهدای هسته ای برای طرح دعوا، خاطرنشان کرد: این دادگاه نمی تواند ظلمی که در حق خانواده های شهدا، مردم ایران و علم روا شده است، جبران کند و در این دادگاه واقعیت های حقوقی این رخداد های تاریخی برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه دعوای خانواده شهدای هسته ای علیه آمریکا برگزار شد

دادگاه دعوای خانواده شهدای هسته ای علیه آمریکا برگزار شد