مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-18سياسي

هیأت های اندیشه ورز برای تقویت نهادهای فکرسازی و ایده پردازی است


هیأت های اندیشه ورز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای راهبردی عقلانی برای تقویت نهادهای فکرسازی و ایده پردازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) چندسالی است که روی برخی گفتمان ها بسیار تاکید دارند، گفتمان هایی مانند انقلاب اسلامی، گفتمان نفوذ، اقتصاد مقاومتی، بیداری اسلامی، خانواده، اقتصاد دانش بنیان و در سال های اخیر هم معظم له گفتمان هیئت های اندیشه ورز را مطرح کرده اند و اگر بخواهیم راه رشد و پیشرفت را در پیش بگیریم، باید به این گفتمان ها توجه کنیم.

وی بیان کرد: هیأت های اندیشه ورز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر مبنای راهبردی عقلانی برای تقویت نهادهای فکر سازی و ایده پردازی می شود که با مطالعه، برنامه ریزی و تعالی، نیازمند گرد آوری، مستند سازی و جمع بندی ایده ها، تجربیات و دیدگاه های خبرگان و افراد خلاق است تا ضمن استفاده از دستاوردها؛ اندوخته ها و یافته های فکر بتوان به حل مشکلات موجود در راستای ترویج روحیه و تفکر انقلابی و اسلامی سازی یاری رساند.

فرماندار چهارباغ با اشاره به اهمیت مقوله مشورت، مشارکت و مسئولیت پذیری در جامعه، تصریح کرد: هیئت های اندیشه ورز نیاز امروز جوامع اسلامی است و تشکیل هیئت های اندیشه ورز، راهی برای هموار کردن مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های اندیشه ورز برای تقویت نهادهای فکرسازی و ایده پردازی است

هیأت های اندیشه ورز برای تقویت نهادهای فکرسازی و ایده پردازی است