مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-18فرهنگي

60 هنرمند برای اجرای تعزیه در مسیر راهپیمایی اربعین اعزام می شوند


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: 60 نفر هنرمند برای انجام فعالیت هایی همچون اجرای تعزیه، پرده خوانی، و نقالی در هنگام برپایی راهپیمایی اربعین حسینی به عراق اعزام می شوند.

- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: 60 نفر هنرمند در قالب سه گروه برای انجام فعالیت هایی همچون اجرای تعزیه، پرده خوانی، و نقالی در هنگام برپایی راهپیمایی اربعین حسینی در عراق، به این کشور اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، کورش زارعی روز شنبه در نشست خبری پنجمین همایش بین المللی پیاده روی اربعین "روایت راهیان" در اهواز بیان کرد: این نمایش ها با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در سه گروه از 31 شهریور به ترتیب 2 روز در نجف، سه روز در مسیر پیاده روی اربعین و 2 روز در کربلا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در جمع این گروه های نمایشی افراد مسلط به زبان خارجی همچون ترکی، انگلیسی و عربی نیز حضور دارند افزود: امسال سه گروه نمایش عربی، یک گروه به زبان فارسی و یک گروه سنج و دمام در همایش "روایت راهیان" در جریان راهپیمایی اربعین حسینی در عراق به اجرای برنامه می پردازند.

زارعی با اشاره به اینکه امسال دبیرخانه همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین حسینی در مرکز حوزه هنری خوزستان مستقر است، گفت: برگزاری و میزبانی هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هنرمند برای اجرای تعزیه در مسیر راهپیمایی اربعین اعزام می شوند

60 هنرمند برای اجرای تعزیه در مسیر راهپیمایی اربعین اعزام می شوند