مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-18حوادث

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل و مراتع بدون اغماض برخود کند.

- حسین کلانتری روز شنبه در حاشیه بازدید از روند کنترل و مهار آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه سخت گذر اشکر پیچاب از توابع شهرستان باشت، افزود: متولیان امر باید با جدیت با متخلفانی که به منابع طبیعی خسارت وارد می کنند برخورد کنند.

وی اظهار کرد: امسال با وجود اینکه از نظر آتش سوزی مراتع استان همه پای کار بودند ولی متاسفانه سطح وسیعی از جنگل های استان طعمه حریق شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ظرفیت دهیاران، فعالان زیست محیطی، نیروهای مختلف مردمی و بسبج و سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل های استان استفاده شود.

کلانتری عنوان کرد: در دو سال اخیر تجهیزات و امکانات خوبی برای کنترل و مهار آتش سوزی ها وارد استان شده است و این تجهیزات تهیه شده با همه سالهای گذشته برابری می کند.

وی منابع طبیعی و عرصه های ملی و جنگلی را از سرمایه های عظیم و مواهب الهی خواند و بیان کرد: حراست و حفاظت از این سرمایه ها وظیفه ای همگانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرسنل منابع طبیعی استان، مردم و نیروهای بسیج شهرستان باشت که با حضور به موقع در آتش سوزی جنگل های پیچاب از گسترش حریق پیشگیری کردند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود