مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-18اجتماعي

دانشگاه شهیدرجایی و فرهنگیان راه رسیدن به آمال تعلیم و تربیت


تمام آمال نظام تعلیم و تربیت از طریق دو دانشگاه استراتژیک، راهبردی و مأموریت گرای «تربیت دبیرشهیدرجایی» و «دانشگاه فرهنگیان» محقق می شود.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تمام آمال نظام تعلیم و تربیت از طریق دو دانشگاه استراتژیک، راهبردی و مأموریت گرای تربیت دبیرشهیدرجایی و دانشگاه فرهنگیان محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز، علیرضا کاظمی؛ با حضور در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی که در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید و تسلیت اربعین حسینی، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، در سال های اخیر، موفقیت های فوق العاده ای، از جمله: ارتقای سطح علمی دانشگاه در بین اعضای هیأت علمی ، ارتقای جایگاه دانشگاهی در جهان ، ارتقای سطح علمی مقالات و.

را تجربه کرده است.

کاظمی افزود: جذب دانشجویان در رشته فنی حرفه ای در بخش های مختلف این دانشگاه و تنوع ایجاد رشته و دوره های تحصیلی، باعث رشد چشمگیر دانشجومعلمان از 2 هزار دانشجو به 12 هزار دانشجو شده است و این مسأله نشان دهنده موفقیت این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهیدرجایی و فرهنگیان راه رسیدن به آمال تعلیم و تربیت

دانشگاه شهیدرجایی و فرهنگیان راه رسیدن به آمال تعلیم و تربیت