مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-18سياسي

افتتاح چهارمین مرکز 24 ساعته واکسیناسیون شیراز


طی مراسمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری، چهارمین مرکز شبانه روزی (24 ساعته) واکسیناسیون شیراز به همت فرماندهی ارشد نظامی ارتش و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، - ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری، چهارمین مرکز شبانه روزی (24 ساعته) واکسیناسیون شیراز به همت فرماندهی ارشد نظامی ارتش و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی شد.

شنبه 27 شهریور، چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون علیه کروناویروس شیراز به نام شهید نصرفرد ، با حضور فرمانده ارشد و دیگر مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همسر شهید نصرفرد راه اندازی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هست سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت، افتتاح چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون کروناویروس در شیراز را تلاشی امیدبخش در راستای توسعه امر سلامت در جامعه برشمرد که به نام شهید والامقام، شهید نصرفرد نیز مزین شده است.

مهرزاد لطفی با اشاره به همکاری مطلوب بین بخشی در فارس، همراهی و همیاری امام جمعه شیراز، استاندار فارس، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه و دیگر نهادهای دولتی و غیر دولتی اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که از ابتدای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهارمین مرکز 24 ساعته واکسیناسیون شیراز

افتتاح چهارمین مرکز 24 ساعته واکسیناسیون شیراز