مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-18اقتصادي

تحقق ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان ها با پیوند تمام ارکان ساخت و ساز


هماهنگی و پیوند بین تمام ارکان ساخت و ساز اعم از شهرداری، وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی، سازندگان و تولیدکنندگان مصالح موجب ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان های شهر می شود.

- گلپایگانی در بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مطرح کرد تحقق ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان ها با پیوند تمام ارکان ساخت و ساز معاون شهردار تهران گفت: هماهنگی و پیوند بین تمام ارکان ساخت و ساز اعم از شهرداری، وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی، سازندگان و تولیدکنندگان مصالح موجب ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان های شهر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا گلپایگانی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، گفت: هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی معرفی محصولات و روش های نوین ساخت و ساز است؛ آشنایی با این روش ها و محصولات می تواند به افزایش کیفیت فضای زندگی و ارتقاء کیفی ساختمان های شهر کمک کند.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز به واسطه مسئولیت و وظیفه قانونی که در موضوع احداث ساختمان ها منطبق بر ضوابط و مقررات و معیارهای فنی بر عهده دارد، باید با روش های روز این صنعت آشنا باشد تا بتواند چارچوب های کاری خود را در مبحث نظارت یا طراحی با روش ها و مصالح روز دنیا منطبق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان ها با پیوند تمام ارکان ساخت و ساز

تحقق ارتقاء کیفیت و ایمنی ساختمان ها با پیوند تمام ارکان ساخت و ساز