مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-18اقتصادي

لزوم تکمیل مخازن سوخت نیروگاه ها برای تولید برق پایدار در زمستان


مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سوخت نیروگاه ها در پاییز و زمستان امسال، گفت: مخازن سوخت نیرگاه لوشان در حال تکمیل شدن است و در فصل های پاییز و زمستان با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سوخت نیروگاه ها در پاییز و زمستان امسال، گفت: مخازن سوخت نیرگاه لوشان در حال تکمیل شدن است و در فصل های پاییز و زمستان با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

بهمن داراب زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به لزوم تکمیل ذخیره مخازن سوخت نیروگاه ها برای تولید برق پایدار در زمستان، گفت: سوخت اول نیروگاه ها برای تولید انرژی برق، گاز است که با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در زمستان و ضرورت تامین سوخت گاز برای مصارف خانگی در ماه های سرد، طبیعی است که تامین گاز نیروگاه ها در فصل زمستان با محدودیت مواجه شود.

وی افزود: برای جبران این کمبود و تداوم تولید برق پایدار در فصل زمستان، باید سوخت دوم نیروگاه ها که گازوییل است، جایگزین سوخت گاز شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سوخت نیروگاه ها در پاییز و زمستان امسال، عنوان کرد: مخازن سوخت دوم نیروگاه ها که گازوییل است، در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل مخازن سوخت نیروگاه ها برای تولید برق پایدار در زمستان

لزوم تکمیل مخازن سوخت نیروگاه ها برای تولید برق پایدار در زمستان