مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-18بين الملل

عملکرد بایدن در قبال مصر زیر ذره بین حقوق بشر؛ قبول یا مردود؟


در میان انتقادات گسترده حقوق بشری، واکنش ها به نحوه برخورد دولت آمریکا با پرونده حقوق بشری مصر که کمتر از حد توقع بوده و تنها به قطع بخش ناچیزی از کمک های نظامی به قاهره اکتفا کرده، - عملکرد بایدن در قبال مصر زیر ذره بین حقوق بشر؛ قبول یا مردود؟ در میان انتقادات گسترده حقوق بشری، واکنش ها به نحوه برخورد دولت آمریکا با پرونده حقوق بشری مصر که کمتر از حد توقع بوده و تنها به قطع بخش ناچیزی از کمک های نظامی به قاهره اکتفا کرده، همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا تصمیم گرفت مبلغ 130 میلیون دلار از کمک های نظامی کشورش به مصر را متوقف و پرداخت آن را به اتخاذ گام های عملی قاهره در راستای بهبود وضعیت حقوق بشری در این کشور مشروط کند اما در عین حال با پرداخت کمک 170 میلیون دلاری از بودجه 300 میلیون دلاری به مصر موافقت کرد.

سازمان ها و گروه های حقوق بشری تلاش دارند بایدن را وادار کنند به وعده هایی که در کارزار انتخاباتی خود داده پایبند بماند؛ بایدن بارها در سخنرانی های انتخاباتی خود ضمن اشاره به عبدالفتاح سیسی گفته بود دیگر چک سفیدی برای دیکتاتور مورد علاقه ترامپ وجود ندارد .

اما ظاهرا نقشی که نظام سیسی در دستیابی به توافق آتش بس میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی 20 ماه مه در نوار غزه ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بایدن در قبال مصر زیر ذره بین حقوق بشر؛ قبول یا مردود؟

عملکرد بایدن در قبال مصر زیر ذره بین حقوق بشر؛ قبول یا مردود؟