مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-18سياسي

برگزاری چهار «رزم نمایش» در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران گفت: چهار «رزم نمایش» در نقاط مختلف از جمله در بوستان ولایت، دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان آزادگان برگزار خواهیم کرد.

- فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران گفت: چهار رزم نمایش در نقاط مختلف از جمله در بوستان ولایت، دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان آزادگان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس، با اشاره به حمایت قدرت های جهانی و مزدوران منطقه ای آنان از رژیم بعثی عراق اظهار داشت: صدام در نوک پیکان حملات به ایران قرار داشت، اما اگر به اسناد و مدارک آن دوران مراجعه کنیم، ملاحظه خواهیم کرد که جنگی جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته بود و این هم با هدف سرنگون کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: دفاع هشت ساله ما، دفاعی همه جانبه بود؛ بدین معنی که همه مردم در پشتیبانی از جبهه ها فعالیت داشتند و این باعث شد تا در پایان جنگ تحمیلی، ما پیروز نهایی باشیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس، سایر کشورها هم از ملت ما آموختند که اگر به شکل منسجم در برابر جبهه ظلم بایستند، قطعاً پیروز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهار «رزم نمایش» در هفته دفاع مقدس

برگزاری چهار «رزم نمایش» در هفته دفاع مقدس