مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-18حوادث

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در کلاردشت


فرمانده انتظامی مازندران از آزاد سازی 30 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 900 میلیارد ریال در شهرستان کلاردشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی طی گفت وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیرقانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین های کشاورزی شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی آن شهرستان زمین های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده در این زمین ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد: در این عملیات 30 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

میرزایی ارزش زمین های رهاسازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 900 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط 3 پرونده قضایی تشکیل و در اختیار مرجع قضایی گرفت.

وی با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در کلاردشت

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در کلاردشت