مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-18سياسي

عدم توسعه مراکز آموزش عالی، ظلم تاریخی به لرستان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ظلم هایی که به استان شده عدم توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان ها و مناطق محروم بوده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ظلم هایی که به استان شده عدم توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان ها و مناطق محروم بوده است.

دکتر یحیی ابراهیمی، امروز شنبه، 27 شهریورماه، در دیدار با رییس دانشگاه لرستان، اظهار کرد: ما در استان نیروی انسانی و هم منابع خدادادی داریم که باید بررسی کنیم که چرا توسعه نیافته هستیم.

وی ادامه داد: براساس روال گذشته یکی از ظلم هایی که به استان شده عدم توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان ها و مناطق محروم بوده است، به عنوان مثال استان فارس 10 دانشگاه علوم پزشکی دارد و در زمان توزیع اعتبار براساس تعداد دانشگاه ها انجام می شود.

ابراهیمی عنوان کرد: اولین درخواست ما از وزارت بهداشت این است که یک دانشگاه علوم پزشکی به بروجرد اختصاص بدهند چراکه ظرفیت این امر را دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یکی از قول هایی که از وزیر علوم گرفتم این بود که توسعه آموزش عالی باید در مناطق محروم باشد، عنوان کرد: وقتی می گوییم آموزش عالی الشتر به دانشگاه تبدیل شود ابتدا باید یک سری زیرساخت ها آماده شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه مراکز آموزش عالی، ظلم تاریخی به لرستان

عدم توسعه مراکز آموزش عالی، ظلم تاریخی به لرستان