مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-18سياسي

مطالعه کتاب های دفاع مقدس تبدیل به فرهنگ شود


تولیت آستان احمد بن موسی(ع) با بیان اینکه علی رغم چاپ تعداد زیادی کتاب در خصوص دفاع مقدس اما هنوز جای کار در این باره وجود دارد، تاکید کرد: - ایسنا/فارس تولیت آستان احمد بن موسی(ع) با بیان اینکه علی رغم چاپ تعداد زیادی کتاب در خصوص دفاع مقدس اما هنوز جای کار در این باره وجود دارد، تاکید کرد: مطالعه کتاب های دفاع مقدس تبدیل به فرهنگ شود.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری شنبه 27 شهریور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یک فرصت بی نظیر است، گفت: دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد و یک گنج بی پایان است و سال های سال است که از این منبع غنی بهره برداری می شود و هنوز هم خیلی جای کار دارد.

او افزود: وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولی اصلی دفاع مقدس می شود به این معنا نیست که دیگران کار را رها کنند بلکه تک تک دستگاه ها مسئول هستند و هیچ دستگاهی معاف نیست و به هر شکلی که قانون اجازه می دهد باید یک بعد از دفاع مقدس را به نمایش بگذارند.

تولیت حرم احمد بن موسی(ع) با بیان اینکه غفلت ما سبب می شود که جای جلاد و شهید عوض شود، افزود: همه دشمنان دارند کاری می کنند که از دفاع مقدس چهره دیگری به مردم نشان دهند لذا باید حواسمان باشد و این نعمت خدادادی را از دست ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه کتاب های دفاع مقدس تبدیل به فرهنگ شود

مطالعه کتاب های دفاع مقدس تبدیل به فرهنگ شود