مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-18سياسي

آمریکا با خِفت افغانستان را ترک کرد/ قدرت های پوشالی محکوم به شکست هستند


وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت های پوشالی محکوم به شکست هستند، گفت: آمریکایی ها مجبور شدند با ضعف و خفت افغانستان را ترک کنند.

- ، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح سومین نمایشگاه بین المللی صلح و دفاع ارتش جمهوری اسلامی که در دافوس آجا برگزار شد، اظهار داشت: جوامع بشری در طول تاریخ همواره با دو نگاه به قدرت مواجه بوده است.

وی افزود: یک قدرت متکی به خداوند تعالی تبارک و انبیا الهی است این قدرت منبع الهی دارد واقعی است و در مسیر حقانیت محقق می شود.

اما در مقابل قدرت دیگری نیز وجود دارد که در طول تاریخ بشر با آن مواجه بوده که آن قدرتی است که متکی به شیطان و قدرت پوشالی و ابزار و ادوات دنیایی است.

امیر آشتیانی با تاکید بر اینکه قدرت های پوشالی در طول تاریخ همواره محکوم به شکست بوده اند، افزود: همانطور که امروز می بینید آمریکایی ها که داعیه قدرت و برتری طلبی در سطح جهان دارند چه روندی را در منطقه دنبال می کنند.

اینها مجبور شدند با ضعف و خفت افغانستان را ترک کنند و مردم افغانستان نیز غیر از بدبختی و فلاکت و نکبت و خونریزی در کشورشان چیزی از آمریکایی ها شاهد نبودند؛ هر اتفاقی که هم اکنون به واسطه آمریکایی ها و ایادی شان در سطح منطقه رخ می دهد محکوم به شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با خِفت افغانستان را ترک کرد/ قدرت های پوشالی محکوم به شکست هستند

آمریکا با خِفت افغانستان را ترک کرد/ قدرت های پوشالی محکوم به شکست هستند