مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-18سياسي

همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل برگزار می شود


همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل با حضور میهمانان داخلی و خارجی طی روزهای 31 شهریور و اول مهر به شکل وبینار در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

- همایش بین المللی "شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل" برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل با حضور میهمانان داخلی و خارجی طی روزهای 31 شهریور و اول مهر به شکل وبینار در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

  دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا در نشست خبری امروز(27 شهریور) بااشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل ، اظهارکرد: این همایش همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، 31 شهریور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهادت شهید سلیمانی آثار و تبعاتی فراتر از مرزهای کشور داشت و همین مسئله دانشگاه رازی را برآن داشت که همایش ویژه ای در سطح بین المللی برای تکریم این شهید شاخص برگزار کند.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که بصورت ویژه مورد هجمه استکبار جهانی قرار داشت و با طراحی و برنامه ریزی سردمدار استکبار جهانی یعنی آمریکا به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل برگزار می شود

همایش بین المللی شهید سلیمانی در چشم انداز بین الملل برگزار می شود