مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-18فرهنگي

دقت می کردیم در صحنه های سریال ماسک دیده نشود


تهیه کننده «افرا» با بیان اینکه تا پایان پخش سریال، درگیر تدوین، موسیقی و صداگذاری کار هستند، گفت: به دلیل پخش یکباره «افرا»، کمی خودمان را به روز کردیم و اکنون هرشب به شکل قسمت به قسمت تدوین کار را پیش می بریم.

- تهیه کننده افرا با بیان اینکه تا پایان پخش سریال، درگیر تدوین، موسیقی و صداگذاری کار هستند، گفت: به دلیل پخش یکباره افرا ، کمی خودمان را به روز کردیم و اکنون هرشب به شکل قسمت به قسمت تدوین کار را پیش می بریم.

محمدکامبیز دارابی در گفت و گویی با ایسنا درباره وضعیت تدوین سریال افرا توضیح داد: تصویربرداری کار مدتی است که به پایان رسیده است.

ولی با توجه به اینکه قرار نبود پخش سریال در این تایم اتفاق بیفتد و طبق برنامه ریزی هایمان پیش بینی کرده بودیم به اندازه کافی برای تکمیل و پایان دادن به کار زمان داشته باشیم، اما ناگهان زمان پخش سریال طبق تصمیم تلویزیون جلو افتاد، به عبارتی به روز شدیم و با سرعت بیشتر، افرا را در نهایت به آنتن شبکه یک سیما رساندیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر همزمان با پخش افرا ، کارهای تدوین، صداگذاری، موسیقی و اصلاح رنگ را به شکل قسمت به قسمت پیش می بریم و آماده می کنیم.

البته کار تدوین مجموعه کمی جلوتر است، ولی بخشی از مراحل فنی و جزییات، هرشب قبل از پخش سریال انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقت می کردیم در صحنه های سریال ماسک دیده نشود

دقت می کردیم در صحنه های سریال ماسک دیده نشود