مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-18فرهنگي

نامداران ادب ایران با قرآن مأنوس بوده اند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با نگاهی به تاریخ فرهنگ و ادب ایران زمین، مشاهده می شود که نام داران شعر و ادب ایران با قرآن مانوس بوده اند.

- ، عادله کشمیری ظهر شنبه در همایش تجلیل از همراهان قرآن کریم در گرگان اظهارکرد: با نگاهی به تاریخ فرهنگ و ادب ایران زمین، مشاهده می شود که نام داران شعر و ادب ایران با قرآن مانوس بوده اند و همواره با تاثیر پذیری و یا بر اساس قرآن اشعاری را از خود به جای گذاشته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه قرآن اقیانوس مواجی است که هر کسی می تواند به حد توان از آن بهره ببرد، گفت: افتخار می کنیم پیرو دینی هستیم که کامل ترین و بهترین دین خدا است و معجزه پیامبرش کتابی است که برای کمال سعادت دنیا و آخرت به شمار می رود.

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره ملی نگارگری و داستانک قرآن و عترت، تلاوت های مجلسی و برپایی کارگاه ها، پویش ها و نمایشگاه های قرآن کریم و پیگیری اطلس قرآنی و انجمن خیران قرآن تنها گوشه ای از فعالیت های گسترده این اداره کل در حوزه قرآن و عترت است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم گفت: پس از ارزیابی هزار و 98 روستای ثبت نامی در سامانه طرح ملی انتخاب روستای قرآنی ایران، توسط هیأت های انتخاب در استان ها و معرفی 37 روستا از 25 استان کشور، هیأت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامداران ادب ایران با قرآن مأنوس بوده اند

نامداران ادب ایران با قرآن مأنوس بوده اند