مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-18سياسي

هدف گذاری برای تجارت 500 میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان


رییس جمهور کشورمان صبح امروز (شنبه) در نشست مشترک هیات های عالیرتبه ایران و تاجیکستان خطاب به همتای تاجیک خود با بیان اینکه روابط دو ملت متکی به دین، - رییس جمهور کشورمان صبح امروز (شنبه) در نشست مشترک هیات های عالیرتبه ایران و تاجیکستان خطاب به همتای تاجیک خود با بیان اینکه روابط دو ملت متکی به دین، فرهنگ، زبان و تاریخ مشترک چند هزار ساله، ریشه دار و عمیقا دوستانه است، گفت: امیدوارم سفر به تاجیکستان که اولین سفر خارجی بنده به عنوان رییس جمهور ایران است، نقطه عطف و فصل نوین همکاری های همه جانبه تهران و دوشنبه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور از برگزاری مطلوب و موفق بیست و یکمین نشست سران کشورهای عضو سازمان شانگهای و میزبانی دولت و رییس جمهور تاجیکستان قدردانی کرد.

رییسی با استقبال از پیشنهاد رییس جمهور تاجیکستان برای افزایش حجم تجارت و انتقال دستاوردهای فنی و مهندسی بخش خصوصی ایران افزود: با نظر جنابعالی موافق هستم که کارگروهی برای بررسی توافقات گذشته دو کشور تشکیل شود تا دلایل عدم اجرا یا اجرای کند برخی از این تواقفات شناسایی شده و موانع و مشکلات پیش روی آنها رفع شود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی توانمندی های علمی و فناورانه در ایران پیشرفت شگرفی داشته و امروز ایران را به سطح قابل قبولی از استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای تجارت 500 میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان

هدف گذاری برای تجارت 500 میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان