مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-18اقتصادي

60 هکتار زمین درحال آماده سازی برای الحاق به همدان


مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه پروژه های اقدام ملی در شهر همدان با جدیت در حال پیگیری و ساخت هستند، گفت: الحاق 60 هکتار زمین توسط شورای عالی شهرسازی و معماری مصوب شده که درحال بررسی طرح تفکیک و آماده سازی است.

- ایسنا/همدان مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه پروژه های اقدام ملی در شهر همدان با جدیت در حال پیگیری و ساخت هستند، گفت: الحاق 60 هکتار زمین توسط شورای عالی شهرسازی و معماری مصوب شده که درحال بررسی طرح تفکیک و آماده سازی است.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پروژه 120 واحدی در حصار حاج شمسعلی با کارگزاری بنیاد مسکن تجهیز کارگاه و عملیات بتن ریزی تا سقف دوم تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: در پروژه 690 واحدی حصار حاج شمسعلی با کارگزاری بنیاد مسکن عملیات طراحی ،تفکیک و تجهیز کارگاه، خاک برداری و احداث معابر شروع شده و در حال انجام است و تا ماه آینده عملیات بتن ریزی آغاز می شود.

صالحی امیر با بیان اینکه در پروژه 104 واحدی در شهرک مدنی با کارگزاری ستاد اجرایی و پیمانکاری جهاد نصر همدان عملیات تجهیز کارگاه و خاکبرداری و احداث فونداسیون آغاز شده است، افزود: در پروژه 480 واحدی جنب دانشگاه پیام نور با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام و پیمانکاری جهاد نصر، عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هکتار زمین درحال آماده سازی برای الحاق به همدان

60 هکتار زمین درحال آماده سازی برای الحاق به همدان