مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-18سياسي

تیمچه چهار دربی تا ورودی قیصریه بازار زنجان کف سازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از کف سازی تیمچه چهار دربی تا ورودی قیصریه بازار تاریخی زنجان خبر داد.

- ، امیر ارجمند گفت: کف سازی تیمچه چهار دربی تا ورودی قیصریه بازار زنجان توسط شهرداری و تحت نظارت کارشناسان معاونت میراث فرهنگی استان در حال انجام است که به صورت سنگ فرش انجام می شود تا با هویت تاریخی بازار زنجان هم خوانی لازم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته کف سازی دو راسته بازار تاریخی شامل راسته ی قیصریه و راسته حجت الاسلام در سال 98 و 99 توسط شهرداری زنجان انجام شد اما با توجه به مساحت بازار کف سازی به اتمام نرسیده و امسال نیز انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این مرمت ها بر اساس تفاهم نامه ای است که بین شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان منعقدشده و این پروژه به صورت مشارکتی به منظور ساماندهی، اصلاح و کف سازی بازار زنجان انجام می شود.

ارجمند تاکید کرد: تلاش می کنیم تا نسبت به گذشته در راستای احیا و توسعه بازار تاریخی زنجان گام های محکم تری برداشته شود که به طورقطع این هدف به همراهی شهرداری و شورای شهر با میراث فرهنگی تحقق یافته و معضلات و مشکلات بازار تاریخی زنجان با همکاری و تعامل همه جانبه برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیمچه چهار دربی تا ورودی قیصریه بازار زنجان کف سازی می شود

تیمچه چهار دربی تا ورودی قیصریه بازار زنجان کف سازی می شود