مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-18سياسي

رونمایی از 200 عنوان کتاب در مراسم «یادها و نام ها»


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تلاش پژوهشگران، راویان و نویسندگان خود در مدت یک سال گذشته توانسته است 200 اثر تحقیقاتی و اسنادی تولید و منتشر نماید و در مراسم «یادها و نام ها» رونمایی خواهند شد.

- سردار علی محمد نایینی گفت: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تلاش پژوهشگران، راویان و نویسندگان خود در مدت یک سال گذشته توانسته است 200 اثر تحقیقاتی و اسنادی تولید و منتشر نماید و در مراسم یادها و نام ها رونمایی خواهند شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از برگزاری سومین دوره مراسم یادها و نام ها خبر داد و گفت: امسال مراسم یادها و نام ها در سی و یکم شهریورماه همزمان با شروع چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس و با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین کشوری و لشکری، پیشکسوتان و حماسه آفرینان دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه هایی که قرار است در این مراسم برگزار شود، عنوان کرد: سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت و قرار است از 50 فرمانده دوران دفاع مقدس که اهتمام به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خود در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس داشته اند، تجلیل به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 200 عنوان کتاب در مراسم «یادها و نام ها»

رونمایی از 200 عنوان کتاب در مراسم «یادها و نام ها»