مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-18اجتماعي

خاموشی پله برقی های مترو تجریش به دلیل اختلال در شبکه فاضلاب


اختلال در شبکه فاضلاب موجب ریزش آب به داخل ایستگاه تجریش در خط یک متروی تهران و برروی پله برقی ها شد - اختلال در شبکه فاضلاب موجب ریزش آب به داخل ایستگاه تجریش در خط یک متروی تهران و برروی پله برقی ها شد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن غذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می رساند اختلال در شبکه فاضلاب در سطح خیابان باعث نفوذ آب به ایستگاه تجریش و خاموشی پله برقی های این ایستگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختلال در شبکه فاضلاب موجب ریزش آب به داخل ایستگاه تجریش در خط یک متروی تهران و برروی پله برقی ها شد که جهت حفظ ایمنی بیشتر مسافران و تجهیزات، تعدادی از پله برقی هایی که در مسیر ریزش آب قرار داشتند تا رفع مشکل خاموش و از سرویس دهی خارج شده اند.

با توجه به عمق ایستگاه تجریش و اهمیت فعالیت پله برقی ها موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم ظرف 48 ساعت آینده عملیات اصلاح شبکه فاضلاب برطرف شده و شهروندان و مسافران بتوانند از پله برقی ها استفاده کنند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، ایستگاه متروی تجریش یکی از عمیق ترین ایستگاه های متروی تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی پله برقی های مترو تجریش به دلیل اختلال در شبکه فاضلاب

خاموشی پله برقی های مترو تجریش به دلیل اختلال در شبکه فاضلاب