مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-18سياسي

«مهدی بهترین» سکان دار شهرداری بیرجند شد


پس از گذشت 42 روز از فعالیت شورای شهر سرانجام بیست و هفتمین شهردار بیرجند انتخاب شد و دکتر «مهدی بهترین» از بین 5 گزینه (مهدی بهترین، علی عدل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، 14 مردادماه جاری شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره ششم فعالیت خود را برای یک دوره چهار ساله آغاز کرد.

یکی از وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است که شورای شهر بیرجند طی جلسه ای با رأی اکثریت و به عنوان اولین مصوبه تصمیم گرفت اداره شهرداری را تا زمان تعیین شهردار به علی عدل معاون عمرانی شهرداری بیرجند  واگذار کند.

پس از آن گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار برگزار شد و اعضای شورای بدون حضور رسانه ها مراحل انتخاب شهردار را گذراندند.

پس از گذشت 42 روز از فعالیت شورای شهر سرانجام بیست و هفتمین شهردار بیرجند انتخاب شد و دکتر مهدی بهترین از بین 5 گزینه (مهدی بهترین، علی عدل، انوری، عظیم زاده و کمیلی دوست) پست شهرداری با اکثریت آراء به عنوان شهردار بیرجند انتخاب شد! امام خمینی(ره) معتقد بودند اگر مردم در تصمیم گیری ها دخالت نداشته باشند و خودشان را در امور سهیم ندانند، هیچ کاری به خوبی اتفاق نمی افتد، به همین دلیل مجلس را در رأس امور می دانستند بنابراین مشارکت مردم در انتخاب نمایندگان به کاهش تخلف و فساد در بدنه شورا کمک بزرگی می کند و همچنین اعتماد عمومی را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهدی بهترین» سکان دار شهرداری بیرجند شد

«مهدی بهترین» سکان دار شهرداری بیرجند شد