مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-18اقتصادي

خدمات مدیریت دارایی کارگزاری آگاه چیست؟- روابط عمومی


سرمایه گذاری در هر بازاری از جمله بورس به کسب دانش و صرف وقت نیاز دارد و افراد بدون داشتن این دو اصل در اکثر مواقع متحمل زیان خواهند شد.

حال اگر فرصت و دانش کافی برای سرمایه گذاری مستقیم در بورس را ندارید یا به دنبال کسب سود بیشتر نسبت به عملکرد خودتان هستید، - در این مقاله قصد داریم بیشتر به توضیح این مبحث بپردازیم و برای شما از خدمات مدیریت دارایی کارگزاری آگاه بگوییم.

با ما همراه باشد.

مدیریت دارایی چیست و ابزارهای آن کدامند؟ مدیریت دارایی یکی از روش های غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار بورس و سرمایه است.

در سرمایه گذاری غیر مستقیم افراد به جای این که خودشان اقدام به خرید و فروش سهام کنند، این کار را به متخصصین و کارشناسان می سپارند.

یعنی افرادی که دانش، اطلاعات، تخصص و زمان کافی دارند دارایی دیگران را مدیریت می کنند و این دارایی را در بورس به جریان می اندازند تا نفع آن به صاحبان سرمایه برسد.

در این شیوه نهادهای مجازی که مجوز دارند و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار هستند با بهره گیری از تحلیلگران مجرب و ابزارهای مالی، مدیریت دارایی افراد را در بورس برعهده می گیرند در سهم های پربازده سرمایه گذاری و سود مناسبی برای مشتریان خود کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مدیریت دارایی کارگزاری آگاه چیست؟- روابط عمومی

خدمات مدیریت دارایی کارگزاری آگاه چیست؟- روابط عمومی