مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-18ورزشي

آقای گل لیگ به ملوان پیوست/تمرینات ملوان تعطیل شد


تمرینات ملوان بندرانزلی به دلیل واکسینه شدن بازیکنان 48 ساعت تعطیل شد و حمید کاظمی بازیکن فصل گذشته بادران به ملوان پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، باشگاه ملوان که در حال آماده سازی برای فصل جدید لیگ یک است در راستای الزام سازمان لیگ بازیکنان و عوامل تیم را واکسینه کرد و تمرینات تیم تعطیل تا دو روز آینده تعطیل است، حمید کاظمی بازیکن فصل گذشته بادران نیز پس از حضور در دفتر باشگاه به این تیم اضافه شد.

حمید کاظمی به ملوان پیوست حمید کاظمی بازیکن فصل گذشته بادران با عقد قراردادی دوساله به ملوان پیوست.

کاظمی؛ مهاجم باتجربه این فصل ملوان، سابقه دو بار آقای گلی لیگ یک به همراه تیم های نساجی و هوادار تهران را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن 13 گل، عنوان دومین گلزن برتر لیگ یک را به دست آورد.

  ملوانی ها واکسینه شدند در راستای الزام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر واکسیناسیون تیم های فوتبال لیگ های حرفه ای، اعضای تیم بزرگ سالان ملوان دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

بر اساس اعلام دکتر بابک صیاد مدیر کادر پزشکی باشگاه ملوان بندرانزلی، به علت احتمال بروز میوکاردیت (التهاب عضلات دیواره قلب) به دلیل تزریق واکسن، تمرینات ملوان به مدت 48 ساعت تعطیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گل لیگ به ملوان پیوست/تمرینات ملوان تعطیل شد

آقای گل لیگ به ملوان پیوست/تمرینات ملوان تعطیل شد