مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-18اقتصادي

زیرساخت های گردشگری در یزد نیازمند تکمیل است/فعالان گردشگری نیازمند نگاه ویژه دولت


تکمیل زیرساخت های گردشگری در ایامی که این صنعت به دلیل کرونا کم رونق شده نقش مهمی در توسعه هرچه بیشتر گردشگری در پساکرونا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، یزد شهری است که از دیرباز تاکنون به عنوان دومین شهر قدیمی و نخستین شهر خشت خام جهان شناخته می شد و بافت تاریخی ارزشمند آن زبانزد خاص و عام بوده و هست.

این شهر پس از ثبت جهانی بافت تاریخی خود در فهرست میراث جهانی یونسکو بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و انتظار می رفت که با موجی از حضور گردشگران و پروژه های گردشگری روبرو شود.

با این وجود اما شهر یزد نتوانست به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری دست پیدا کند و البته بخش عمده و اصلی این مشکل مربوط به شیوع ویروس بگیرد.

جوکار با تاکید بر اینکه حفاظت از بافت تاریخی یزد نیازمند شناسنامه دار کردن آثار این بافت است گفت: هر گردشگری که وارد استان یزد می شود باید به خوبی نسبت به آشنایی و مراجعه به بافت بتواند اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه صورت گیرد، ضرورت حمایت از فعالان صنف گردشگری است که در ایام کرونا متضرر شده اند.

قطعا حمایت از این فعالان گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل دولت در صورتی که بخواهد پس از دوران کرونا صنعت گردشگری فعالی داشته باشد لازم است از این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری در یزد نیازمند تکمیل است/فعالان گردشگری نیازمند نگاه ویژه دولت

زیرساخت های گردشگری در یزد نیازمند تکمیل است/فعالان گردشگری نیازمند نگاه ویژه دولت