مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-18اقتصادي

بحران جدی آب در استان مازندران


کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی به دلیل اهمیت بالایی که دارد نسبت به فضای باز 10 برابر افزایش عملکرد و کاهش مصرف آب را به دنبال دارد.

- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه بحران آب در مازندران بسیار جدی است، گفت: کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی به دلیل اهمیت بالایی که دارد نسبت به فضای باز 10 برابر افزایش عملکرد و کاهش مصرف آب را به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر با بیان اینکه بحران آب در کشور و به تبع آن در مازندران بسیار جدی است و بر این اساس جهاد کشاورزی به سمت کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی روی آورده است، گفت: با توجه به بارش های پاییزه و زمستانه که در مازندران شاهد هستیم اما در فصل بهار و تابستان که زمان کاشت، داشت و برداشت محصول است دچار کم آبی و بی آبی می شویم، به همین دلیل سامانه های نوین آبیاری و انجام کشت های گلخانه ای از اهمیت بالایی در این استان برخوردار است.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی کشت محصولات گلخانه ای را به عنوان اولویت مهم و اصلی در دستورکار دارد و گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، لیموترش، پرورش قارچ خوراکی و.

به صورت گلخانه ای در مازندران کشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جدی آب در استان مازندران

بحران جدی آب در استان مازندران