مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-18اقتصادي

کارآفرینی؛ علاج درد بیکاری


براساس نظریات اقتصاددانان و تجارب کشورهای دارای اقتصاد رو به رشد، کارآفرینان عامل توسعه و رشد اقتصادی محسوب می شوند، در عرصه جهانی افراد خلاق و نوآور به عنوان کارآفرین، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری براساس نظریات اقتصاددانان و تجارب کشورهای دارای اقتصاد رو به رشد، کارآفرینان عامل توسعه و رشد اقتصادی محسوب می شوند، در عرصه جهانی افراد خلاق و نوآور به عنوان کارآفرین، منشاء اتفاقات خوب و ارزشمند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قدرت اقتصادی، عامل موفقیت کشور در بخش های مختلف بوده و کارآفرینی در تحقق رونق اقتصادی با حمایت از تولید، افزایش درآمد مردم و ایجاد اشتغال و ارزآوری نقش بی بدیلی زا ایفا می کند.

یکی از نتایج مهم کارآفرینی ایجاد اشتغال است که ایجاد فضای رقابتی، توسعه روزافزون تنوع محصولات تولیدی و تغییر ذائقه مشتریان و مخاطبان موجب شده تا ارگان ها و سازمان های مختلف به ناچار برای ادامه حیات خود به نوآوری و کارآفرینی روی بیاورند.

توجه به کارآفرینی و توسعه آن، گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب جهت توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود که شناخت هدف، داشتن افق آینده، بکارگیری خلاقیت های ذهنی، شهامت، ابتکار، ریسک پذیری و در عین حال واقع بین بودن از ویژگی های مهم در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی؛ علاج درد بیکاری

کارآفرینی؛ علاج درد بیکاری