مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-18اقتصادي

اجرای 132 هزار طرح اشتغالزایی در کشور/ 8 هزار شغل جدید ایجاد شد


مدیرکل اعتبارات بنیاد برکت کشور از اجرای 132 هزار طرح اشتغالزا در 470 شهرستان کشور توسط این بنیاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی اکبر بهنام در جلسه مشترک سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بنیاد برکت و بانک قرض الحسنه مهر ایران، اظهار کرد: از سوی بنیاد برکت تاکنون 132 هزار طرح اشتغالزا در بخش های مختلف در 470 شهرستان و 8 هزار و 400 روستای کشور با بکارگیری 620 تسهیلگر اجرا شد.

وی ادامه داد: امسال نیز 80 هزار طرح اشتغالزا توسط این بنیاد در کشور اجرا می شود که یک هزار و 700 طرح مربوط به استان مازندران است.

مدیرکل اعتبارات بنیاد برکت کشور با بیان اینکه از سال 97 تاکنون 8 هزار شغل در بخش های مختلف از جمله کشاورزی از سوی این بنیاد در استان ایجاد شد، گفت: طرح های این بنیاد بر اساس زنجیره از ابتدا تا پایان طرح انجام می شود.

*اجرای 60 طرح اشتغالزا در بخش مکانیزاسیون کشاورزی حسین نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای بهبود معیشت خانوار روستایی و اشتغالزایی در بخش کشاورزی با اولویت کسب و کارهای خرد، طرح مشترک همکاری جهاد کشاورزی، بنیاد برکت و بانک اجرا می شود، گفت: طبق تفاهم نامه فی مابین بنیاد برکت، سازمان جهاد کشاورزی استان و بانک قرض الحسنه مهر ایران، 60 طرح توسعه مکانیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 132 هزار طرح اشتغالزایی در کشور/ 8 هزار شغل جدید ایجاد شد

اجرای 132 هزار طرح اشتغالزایی در کشور/ 8 هزار شغل جدید ایجاد شد