مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-18سياسي

اوضاع وخیم بافت فرسوده محله نعمت آباد/ جمع آوری «شیطان بازار» خلازیر پس از یک دهه


عضو شورای ششم شهر تهران، در ارتباط با بازدید از مناطق مختلف منطقه 19 توضیحاتی ارائه داد.

- ، ناصر امانی گفت: بعد از گفت وگو با کارمندان شهرداری منطقه 19، به همراه معتمدین محلات، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی به بوستان 22 بهمن رفتیم.

بوستانی که با حضور مقبره شهدا متبرک شده اما حضور پر سرو صدا و آزاردهنده موتور سواران در آن، باعث گلایه شهروندان شده است، موضوعی که بنا شد جهت آرامش مردم از سوی شهرداری منطقه با دقت پیگیری شود.

وی ادامه داد: مقصد بعدی شهرک وصال بود که شهرداری منطقه در حال احداث بوستانی 3 هزار متر مربعی جنب خیابان 20 متری جدیدالاحداث این شهرک، همجوار با دانشگاه فنی و حرفه ای دختران شهید شریعتی است.

دانشگاهی که فضای سبز آن اوضاع مناسبی ندارد و توصیه کردیم که شهرداری منطقه جهت ایجاد دید بصری مطلوب برای شهروندان و حفاظت از درختان، عملیاتی بهسازی آن را با هماهنگی شهرداری آغاز کند.

عضو شورای ششم شهر تهران اضافه کرد: در منطقه 19 نیز سه مسجد از جمله مسجد اثنی عشر و صاحب الزمان هرچند با سرمایه شخصی پیمانکار و هیئت امنا پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتند اما حذف اعتبار کمک به مساجد که از سوی شورای پنجمی ها سبب شده تا این مساجد مدتی ناتمام و نیمه کاره بمانند که سبب نارضایتی اهالی منطقه شده است و بنا شد با مساعدت شورا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم بافت فرسوده محله نعمت آباد/ جمع آوری «شیطان بازار» خلازیر پس از یک دهه

اوضاع وخیم بافت فرسوده محله نعمت آباد/ جمع آوری «شیطان بازار» خلازیر پس از یک دهه