مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-18سياسي

آخرین اقدامات بنیاد برکت برای آب رسانی به 702 روستای خوزستان


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پروژه های آب رسانی این بنیاد در استان خوزستان بازدید میدانی کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از پروژه های آب رسانی این بنیاد در استان خوزستان بازدید میدانی کرد.

محمد ترکمانه در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از پروژه های آب رسانی به روستاهای واقع در مناطق دارای تنش آبی و بحرانی استان از جمله 20 روستا در منطقه قلعه سحر در جاده اهواز به اندیمشک بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین پیشرفت ها قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به دستور رییس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر اقدام فوری در حل مساله آب شرب روستاهای دارای تنش آبی استان خوزستان از انعقاد تفاهم نامه میان بنیاد و آبفای خوزستان خبر داد و گفت: در قالب این تفاهم نامه، بنیاد برکت به 702 روستای واقع در مناطق دارای تنش آبی استان خوزستان آب رسانی می کند و به همین منظور، یک هزار میلیارد ریال از سوی بنیاد اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد برکت، ترکمانه خاطرنشان کرد: برای آب رسانی به روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان 400 کیلومتر لوله کشی لازم است که بنیاد برکت نسبت به تامین 175 کیلومتر لوله تعهد دارد و تا به امروز 114 کیلومتر لوله را تامین و 85 کیلومتر آن را تحویل آبفای استان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات بنیاد برکت برای آب رسانی به 702 روستای خوزستان

آخرین اقدامات بنیاد برکت برای آب رسانی به 702 روستای خوزستان