مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-18اجتماعي

تغییرات آب وهوایی موجب اضطراب زیست محیطی در کودکان می شود


نتایج بررسی ها نشان می دهد که عدم فعالیت درباره تغییرات آب وهوایی منجر به ایجاد «اضطراب زیست محیطی» در کودکان نگران آینده خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج بررسی ها نشان می دهد که عدم فعالیت درباره تغییرات آب وهوایی منجر به ایجاد اضطراب زیست محیطی در کودکان نگران آینده خواهد شد.

به نقل از ویفروم، روان شناسان در تحقیقی جدید اظهار کردند: تغییرات آب وهوایی باعث افزایش بلایای مرگبار و هشدارهای شدید علمی درباره آینده بدتر می شود در نتیجه جوانان در مورد آینده کره زمین و زندگی خود با اضطراب زیست محیطی مواجه خواهند شد و احساساتی مانند خشم، ترس و ناتوانی در آنان مشاهده می شود.

دولت ها برای تغییر باید تلاش کنند و همه افراد باید نجات کره زمین را نبرد شخصی خود بدانند تا بتوانند تغییری مثبت ایجاد کنند.

کارولین هیکمن، روان درمانگر و نویسنده اصلی مطالعه ای بین المللی که قرار است در مجله پزشکی The Lancet منتشر شود، عنوان کرد: اضطراب زیست محیطی نشانه ای از سلامت روان و پاسخی کاملا مناسب به موارد در حال اتفاق است.

لوییزا نووباور، یکی از فعالان اقلیمی آلمان گفت: بی توجهی رهبران جهان نسبت به گرم شدن کره زمین به عنوان موضوعی بسیار نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات آب وهوایی موجب اضطراب زیست محیطی در کودکان می شود

تغییرات آب وهوایی موجب اضطراب زیست محیطی در کودکان می شود