مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-18ورزشي

روزگار شکرخند زنان فوتبال ایران


تیم ملی فوتبال زنان ایران سال ها مورد بی توجهی و کم توجهی مسئولان فدراسیون قرار داشت اما حالا مدتی است که شکل و شمایل تیم ملی به خود گرفته و روزهای متفاوتی را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران کار خود را در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا از 30 شهریور آغاز می کند و در اولین دیدار خود مقابل بنگلادش به میدان می رود.

ملی پوشان در دومین دیدار سوم مهر مقابل اردن قرار می گیرند تا تکلیف تنها تیم صعود کننده از گروه G مسابقات به مرحله نهایی قهرمانی آسیا مشخص شود.

تیم ایران چهارشنبه شب، 23 شهریور به ازبکستان اعزام شد و اولین تمرین خود را در زمین شماره دو ورزشگاه بنیادکار شهر تاشکند برگزار کرد.

دختران فوتبالیست ایران که از زمان رقابت های مقدماتی انتخابی المپیک 2020 توکیو در فروردین 98 در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده اند و تنها در چند ماه گذشته 4 دیدار دوستانه را پشت سر گذاشته اند حالا با توجه ویژه ای روبرو شده اند؛ آنها چندین ماه اردوی منظم را پشت سر گذاشتند، به گفته مربیان این تیم در اردو امکانات خوبی داشتند و احترام ویژه ای را از مسئولان فدراسیون دیدند که حاکی از توجه به فوتبال زنان است.

علاوه بر این آنها برای اولین بار با پروازی اختصاصی و با خلبان زن به مسابقات اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار شکرخند زنان فوتبال ایران

روزگار شکرخند زنان فوتبال ایران