مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18سياسي

مهمترین دغدغه های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مهمترین دغدغه های کنونی مردم ایران را مشکلات معیشتی، تورم و گرانی برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مهمترین دغدغه های کنونی مردم ایران را مشکلات معیشتی، تورم و گرانی برشمرد.

احمد محرم زاده در مراسم افتتاح مدرسه هشت کلاسه خیرساز در روستای سرای هریس، افزود: دولت جدید یک دولت مردمی و تحول گرا است و انتظار داریم که به عنوان دولتی کارآمد با بکارگیری مدیران توانمند و مردمی برای حل مشکلات مردم و مقابله با تورم و گرانی قدم های اساسی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی دستگیری از نیازمندان و احسان در راه خدا را عبادت برشمرد و از اقدام خیرخواهانه برادران نجفی سرای در ساخت و تحویل مدرسه شبانه روزی دخترانه سرای تجلیل و تشکر کرد.

وی از مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز به جهت توجه ویژه برای پیشرفت مراکز علمی و تحصیلی در شهرستان هریس و بخش خواجه نیز قدردانی کرد.

گفتنی است این مراسم که با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای سرای برگزار شد، برای احداث این واحد آموزشی هشت کلاسه در مساحت 2000 متر مربع و زیربنای 500 متر مربع، اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دغدغه های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است

مهمترین دغدغه های کنونی مردم ایران، مشکلات معیشتی، تورم و گرانی است