مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-18فناوري

آمادگی مشارکت در بومی سازی 10 محصول راهبردی شبکه ملی اطلاعات


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی این پژوهشگاه برای مشارکت سالانه در تولید و بومی سازی 10 محصول راهبردی شبکه ملی اطلاعات درصورت موافقت وزارت ارتباطات خبر داد.

- به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان با اشاره به ارائه پیشنهاد اولیه این موضوع به وزارت ارتباطات گفت: پیشنهاد اولیه ارائه شده و باید مجدداً مورد بازنگری قرار گرفته و اقتضائات جدید شبکه ملی اطلاعات در آن لحاظ و مورد تأیید و استفاده قرار بگیرد.

وی به تجربه مشارکت این پژوهشگاه در ارائه زیرساخت مورد نیاز و سرمایه گذاری بر محصولاتی چون ضد بدافزار پادویش و DEDM و CWDM اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم زیرساخت مورد نیاز را در اختیار بخش خصوصی قرار داده و سرمایه گذاری نیز کنیم و متعاقب آن پس از تولید محصول، با بخش خصوصی در ارائه محصول و خدمات مشارکت داشته باشیم.

یزدانیان با اشاره به ارجاع استقرار مرکز پایش و رصد شبکه ملی اطلاعات به این پژوهشگاه افزود: در زمینه تنظیم گری و توسعه شبکه ملی اطلاعات نیز آماده همکاری با وزارت ارتباطات هستیم.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: مطالعات گسترده ای در خصوص شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه انجام شده که باید در این پروژه مورد استفاده قرار بگیرد و برخی هم نیاز به حمایت وزارت ارتباطات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مشارکت در بومی سازی 10 محصول راهبردی شبکه ملی اطلاعات

آمادگی مشارکت در بومی سازی 10 محصول راهبردی شبکه ملی اطلاعات