مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-18سياسي

پیام مخاطبان/ گاندو و سابقه «سفارت علیا حضرت» در دولت احمدی نژاد


از سازنده گاندو بپرسید آیا هنوز هم معتقد است  عبارت سفارت علیا حضرت جدید و زاده دولت روحانی است یا اگر در دوران احمدی نژاد هم بوده، چرا پیشتر به او ایرادی نگرفتن و آیا اساساً به کار بردن این عبارت عرف دیپلماتیک نیست؟ - پیام مخاطبان/ گاندو و سابقه سفارت علیا حضرت در دولت احمدی نژاد از سازنده گاندو بپرسید آیا هنوز هم معتقد است  عبارت سفارت علیا حضرت جدید و زاده دولت روحانی است یا اگر در دوران احمدی نژاد هم بوده، چرا پیشتر به او ایرادی نگرفتن و آیا اساساً به کار بردن این عبارت عرف دیپلماتیک نیست؟ مخاطبان عصر ایران- مطلبی در برخی سایت های اصولگرا منتشر شده که در اصل نشونه ی نفوذ در وزارت خارجه بوده و به شکلی صحبت می کنند که گویا این امر در دولت روحانی و وزارت ظریف اتفاق افتاده.

در حالی که با بررسی اسنادی در وب میشه فهمید که این عبارت پیشتر در سال 86 و در دولت احمدی نژاد هم به کار میرفته که من دو مورد رو معرفی میکنم:در در خط سوم.

پیشنهاد می کنم از سازنده گاندو بپرسید آیا هنوز هم معتقد است عبارت سفارت علیا حضرت جدید و زاده دولت روحانی است یا اگر در دوران احمدی نژاد هم بوده، چرا پیشتر به او ایرادی نگرفتن و آیا اساساً به کار بردن این عبارت عرف دیپلماتیک نیست؟ *عصر ایران آماده انعکاس پاسخ و توضیحات نهاد/سازمان/شرکت نامبرده در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطبان/ گاندو و سابقه «سفارت علیا حضرت» در دولت احمدی نژاد

پیام مخاطبان/ گاندو و سابقه «سفارت علیا حضرت» در دولت احمدی نژاد