مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-18حوادث

73 توزیع کننده موادمخدر در تویسرکان امسال دستگیر شدند


همدان _ تلاش های ناجا در تویسرکان منجر به کشف بیش از ده ها کیلوگرم انواع موادمخدر, دستگیری 73 نفر توزیع کننده و جمع آوری 85 نفر معتاد متجاهر از معابر در سال جاری شده است.

- همدان _ تلاش های ناجا در تویسرکان منجر به کشف بیش از ده ها کیلوگرم انواع موادمخدر, دستگیری 73 نفر توزیع کننده و جمع آوری 85 نفر معتاد متجاهر از معابر در سال جاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان همدان، توضیحات پلیس استان به شرح ذیل منتشر می شود: با نگاهی به تلاش های پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای زیادی در این رابطه به اطلاع مخاطبان فهیم آن رسانه محترم می رساند که بی شک امنیت یک تولید اجتماعی و بین بخشی است و همه آحاد جامعه در تولید حفظ و نگهداری آن سهیم هستند در حالی که برابر دیدگاه ها و باورهای غلط شکل گرفته در این خصوص تنها پلیس را مسئول می دانند و دیگر افراد و نهادهای مسئول را در این زمینه از یاد می برند.

با اندکی تأمل در خصوص اقدامات پلیس شهرستان تویسرکان در حوزه برخورد با قاچاقچیان مواد و توزیع کنندگان خرد و همچنین معتادین متجاهر در می یابیم که تلاش های بسیار زیادی در این خصوص انجام که منجر به کشف بیش از ده ها کیلو انواع مواد مخدر, دستگیری 73 نفر توزیع کننده و جمع آوری 85 نفر معتاد متجاهر از سطح معابر از ابتدای سال جاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 توزیع کننده موادمخدر در تویسرکان امسال دستگیر شدند

73 توزیع کننده موادمخدر در تویسرکان امسال دستگیر شدند