مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-18اجتماعي

باد و باران در 6 استان کشور/ آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقت در 6 استان طی امروز (27 شهریور)، از حاکمیت جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقت در 6 استان طی امروز (27 شهریور)، از حاکمیت جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نوار شمالی کشور در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی از مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل وزش باد شدید موقتی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (28 شهریور) نیز در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده انتظار می رود همچنین از فردا تا چهارشنبه (28 تا 31 شهریور) در ارتفاعات استان های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در 6 استان کشور/ آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور

باد و باران در 6 استان کشور/ آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور