مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-18سياسي

مطهری: دیپلماسی انقلابی اولین گام را درست برداشت


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: دیپلماسی انقلابی، اولین گام را دقیق و درست برداشت.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: دیپلماسی انقلابی، اولین گام را دقیق و درست برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جمهوری اسلامی ایران پس از 15 سال، به طور رسمی به عضویت کامل اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای درآمد؛ این پیمان می تواند فرصتی مغتنم باشد برای استفاده از ظرفیت سه میلیارد نفری و 60 میلیون کیلومتر مربعی اعضای آن.

این گام ظرفیت قاره کهن را در مقابل اتحادیه اروپا و آمریکا به رخ خواهد کشید.

دیپلماسی انقلابی، اولین گام را دقیق و درست برداشت.

در پایان بیست و یکمین نشست سران سازمان شانگهای که در پایتخت تاجیکستان برگزار شد، سران هشت کشور عضو اصلی سازمان، نظر موافق خود را با تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو اصلی اعلام و اسناد مربوط به آن را امضا کردند.

بر این اساس فرآیند فنی تبدیل عضویت ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان آغاز شده و کشورمان از این پس به عنوان عضو اصلی این سازمان مهم منطقه ای با کشورهای عضو همکاری خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: دیپلماسی انقلابی اولین گام را درست برداشت

مطهری: دیپلماسی انقلابی اولین گام را درست برداشت