مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-18اقتصادي

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند


معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی اراک از سفر کاردار مالزی در ایران به استان مرکزی خبر داد.

- سعید بیگ زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به دعوت رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک، محمد نظام حلیمی کاردار سفارت مالزی در ایران به همراه حسام الدین محمد آسپار رایزن اقتصادی سفارت به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی صنعتی استان مرکزی و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان به استان مرکزی سفر می کند.

وی با بیان اینکه این سفر به منظور بررسی راهکارهای استفاده از موقعیت های تجاری اقتصادی و سرمایه گذاری مالزی انجام می شود، گفت: با توجه به اینکه مالزی یکی از کشورهای هدف صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان مرکزی محسوب می شود، تلاش بر این است تا گام های موثری جهت افزایش تعاملات فی مابین برداشته شود.

وی افزود: بازاریابی و بازارسازی برای اعضای زیرمجموعه خود و واحدهای تولیدی صنعتی استان مرکزی از سیاست های اتاق بازرگانی است.

بیگ زاده در مورد برنامه های این سفر دو روزه گفت: کاردار سفارت مالزی فردا از چند واحد تولیدی صنعتی در زرندیه، مامونیه و ساوه بازدید و با مدیران واحدهای تولیدی صنعتی این شهرستان دیدار می کند، همچنین بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی در اراک و نشست مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند

کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می کند