مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-18سياسي

چرایی ورود اورژانس به واکسیناسیون کرونا/ نیروهای عملیاتی ورود نکرده اند


سرپرست اورژانس کشور چرایی ورود اورژانس به طرح واکسیناسیون کرونا را تشریح کرد و گفت: ناوگان عملیاتی اورژانس از این طرح خارج هستند و اغلب همیاران اورژانس و داوطلبان هستند که کمک می کنند.

- پیمان صابریان در گفتگو با را بچرخانند.

صابریان بیان کرد: اما نکته قابل توجه این است که افرادی که در مراکز واکسیناسیون اورژانس در حال خدمت هستند، از چرخه و ناوگان عملیاتی ما خارج هستند.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از همیاران اورژانس و داوطلبین اورژانس را در پروژه واکسن کمک کردند و همین باعث شد تا فشار مضاعفی به پرسنل اورژانس وارد نشود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داوطلبین برای کمک به اورژانس در بحث واکسیناسیون به کجا باید مراجعه کنند، گفت: افرادی که مایل هستند تا اورژانس را در پروژه واکسیناسیون یاری کنند می توانند در سایت اورژانس ثبت نام کنند و مدارک خود را بارگذاری کنند تا بعد از بررسی در صورت داشتن شرایط لازم مراحل آموزشی را طی کنند و به دیگر همکاران در پایگاه های اورژانس اضافه شوند.

صابریان در پایان گفت: در تهران 420 نفر در 18 پایگاه تزریق واکسن اورژانس خدمت می کنند که حدود 100 نفر آنها از پرسنل اورژانس هستند و باقی افراد از همیاران اورژانس و داوطلبین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی ورود اورژانس به واکسیناسیون کرونا/ نیروهای عملیاتی ورود نکرده اند

چرایی ورود اورژانس به واکسیناسیون کرونا/ نیروهای عملیاتی ورود نکرده اند