مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-18اقتصادي

چشم به راهی جوانان جویای کار به طرح کهنه خاک خورده ذوب آهن غرب


کشور ایران بر اساس آمار دو سال پیش سالیانه دارای 200 تا 250 هزار تُن مصرف فرومنگنز بوده که از این میزان مصرف تنها 20 تا 30 درصد آن در کشور تولید می شود و به ناچار بخش بیشتر مصرف مورد نیاز کشور باید از سایر کشورها تأمین شود .

- ایسنا/همدان کشور ایران بر اساس آمار دو سال پیش سالیانه دارای 200 تا 250 هزار تُن مصرف فرومنگنز بوده که از این میزان مصرف تنها 20 تا 30 درصد آن در کشور تولید می شود و به ناچار بخش بیشتر مصرف مورد نیاز کشور باید از سایر کشورها تأمین شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرومنگنز از ترکیب اکسید منگنز در دمای بالا و حالت مذاب با وجود کربن به صورت زغال سنگ یا کک به دست می آید ،منگنزها در صنایع متالوژی ، شیمی ، الکترونیک ، سرامیک ، تولید لاک های رنگی کاربرد دارند و مهم ترین کاربرد منگنز در صنعت، تهیه آلیاژهای آهن و به عنوان ماده اصلی برای چدن و فولاد است ضمن اینکه فرومنگنز یکی از مهم ترین عناصر آلیاژی است که خواص مکانیکی ، قابلیت سخت پذیری و کاهش میزان گوگرد را دارد .

ذوب آهن غرب کشور مربوط به سهام شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (سهامی عام) واقع در منطقه چهاردولی شهرستان اسدآباد در سال 90 با ظرفیت تولید 70 هزار تُن شمش چدن پس از سالها انتظار با حضور معاون اول رییس جمهور وقت محمدرضا رحیمی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی افتتاح و به بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم به راهی جوانان جویای کار به طرح کهنه خاک خورده ذوب آهن غرب

چشم به راهی جوانان جویای کار به طرح کهنه خاک خورده ذوب آهن غرب