مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-18فرهنگي

شکاف های روحی عصر مدرن در شبیه نخستین انسان


شاعر مجموعه شعر «شبیه نخستین انسان» گفت : این کتاب شعرهای دوران نوجوانی من با مفاهیم انسان، عشق، نرسیدن ها و شکاف های روحی در عصر مدرن است را در برمی گیرد.

- ایسنا/ایلام شاعر مجموعه شعر شبیه نخستین انسان گفت : این کتاب شعرهای دوران نوجوانی من با مفاهیم انسان، عشق، نرسیدن ها و شکاف های روحی در عصر مدرن است را در برمی گیرد.

حسین سقایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مجموعه شعر دربردارنده 30 عنوان سپید از شعرهای دوره نوجوانی و جوانی من از 15 تا 20 سالگی است و فضاهای روحی متفاوت مرا در آن سال ها نشان می دهد.

وی گفت: پس از چاپ کتاب، فکر می کردم این مجموعه شعر مثل بازار شعر سپید که مطلوب نیست و وضع ناخوشی دارد و هر چیز را به اسم سپید منتشر می کنند، دیده نشود اما مورد پسند و اقبال واقع شد و فروش خوبی داشت.

سقایی در خصوص تجربه ورود در دنیای شعر را برای یک نوجوان امروزی یک تجربه ناب و اصیل دانست و ادامه داد: این تجربه باعث می شود انسان روح خود را از سنین نوجوانی پالایش کند و به کشف یکسری معانی حقیقی دنیا مشغول شود.

این شاعر جوان با بیان اینکه شعر به انسان این فرصت را می دهد که بتواند بهتر زندگی کند، افزود: من دانشجوی رشته اقتصاد هستم و بر من خرده می گیرند که چرا ادبیات نخوانده ام، معتقدم شعر و ادبیات یک دنیای درونی و یک ظهور بیرونی هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکاف های روحی عصر مدرن در شبیه نخستین انسان

شکاف های روحی عصر مدرن در شبیه نخستین انسان