مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-17اقتصادي

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش می کنیم


مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، گفت: ذوب آهن اصفهان این برنامه را فرصت مناسبی برای توسعه سازه های فولادی می داند و با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهد کرد.

منصور یزدی زاده در بازدید بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره با شرکت در نمایشگاه های مختلف نسبت به شناسایی نیازهای جامعه و پاسخگویی مناسب به آن تلاش می کند.

وی با اشاره به تولید انواع محصولات فولادی کیفی صنعتی، سازه های مختلف فولادی و تولید انواع ریل مترو و راه آهن و محصولاتی مانند آرک TH36 برای معادن، گفت: تمام این محصولات براساس نیاز جامعه و تقاضای بازار، تولید و عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدی زاده افزود: محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان در بورس به فروش می رسد، اما با کسب مجوز و کمک شرکت های دست اندرکار فروش و توزیع محصولات خود، درصدد یافتن راهی برای عرضه مستقیم و پاسخگویی به رفع نیازها و تقاضاهای با مقیاس پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش می کنیم

برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال توسط دولت، تلاش می کنیم