مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-17سياسي

واکسیناسیون در قزوین به پوشش 52 درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از واکسینه شدن بیش از 52 درصد جامعه هدف در استان قزوین خبر داد.

- منوچهر حبیبی فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین، در گفت وگو با خبرگزاری فارس، پیرامون آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: امروز تمامی شهرستان های استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و روند شیوع بیماری کرونا در پیک طولانی پنجم این بیماری کاملاً نزولی شده است.

حبیبی وضعیت بستری بیماران در بیمارستان های استان را هم کاهشی خواهند و اظهار کرد: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های قزوین کاهش 30 درصدی داشته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین روند انجام واکسیناسیون را در قزوین دارای سرعت بالا و مطلوب خواند و عنوان کرد: واکسیناسیون عمومی در قزوین در حال انجام است، درصد پوشش واکسیناسیون کوید19 امروز در سطح استان به بالای 52 درصد رسیده است.

وی افزود: تاکنون در شهرستان آوج 60 درصد، در شهرستان قزوین 55 درصد، در شهرستان آبیک 53 درصد، در شهرستان تاکستان 47 درصد، در شهرستان بویین زهرا 44 درصد و در شهرستان البرز 42 درصد جامعه هدف واکسینه شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در تمامی پایگاه های واکسیناسیون استان سه نوع واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا موجود است و مردم عزیز می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در قزوین به پوشش 52 درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است

واکسیناسیون در قزوین به پوشش 52 درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است